czwartek, 27 czerwca 2013

57. Zrozumiałam, by żyć musisz chwytać dzień*


To takie dziwne, że On potrafi być dla mnie taki dobry. Że jest. Że zadziwia mnie z dnia na dzień. 
Nikt wcześniej tak bardzo się nie starał. Nie był taki delikatny i miły. Nie mówił do mnie tak ładnie.
Mam nadzieję, że to nie jest żadna ściema. Że nie pryśnie jak bańka mydlana. 

Tak bardzo się cieszę, że się pojawił. Tylko dlaczego dalej musi mi się śnić Tamten pajac Serduszkowy? Dlaczego te sny są takie nierealnie realne? Dlaczego dalej tak bardzo mi żal i smutno gdy sobie o tym pomyślę...

Chcę się wyleczyć. I chcę, żeby żałował, żeby wkrótce pożałował, że miał mnie gdzieś gdy byłam na wyciągnięcie ręki, na pstryknięcia palca, a teraz już nie będę...


Wstań by biec, bo istnieć nie znaczy żyć
Weź się w garść, ten dzień jest twoim dniem
A wierzę, że będzie dla każdego z nas piękno w naszych sercach..."


Bo już nie chcę być sama.


* LemOn - Nice

30 komentarzy:

  1. I się wyleczysz, niedługo... jesteś silną kobietą, dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  2. zbyt często gonimy za nieosiągalnym, tracąc to co mamy pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyleczysz się, dasz radę! :)))

    Trzymaj się kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pożałuje, a ty będziesz silniejsza w doświadczeniach i szczęśliwsza;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś na dobrej drodze do ozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ten tancerz i rozmawiający po łacinie, taki jest obecnie miły? Czy jakiś inny?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Margo, nie gdybaj, tylko ciesz się tym, co masz. Ja poszłam taką drogą i nie żałuję. Choć muszę napisać, że wspomnienia, sny, marzenia pozostaną. Może na zawsze. Choć już nie tak realne i wyraźne jak wcześniej. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety my kobiety mamy tak poukładane w głowie, że nas ciagnie do złego zamiast doceniać dobro, które mamy na wyciągnięcie ręki. Mam nadzieję, że Ci szybko minie i przekierujesz te uczucia na kogoś kto jest tego wart

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo złe jest intensywniejsze, ciekawsze, intrygujące, a dobre jest nudne? Zależy kto jakie życie preferuje: spokojnie, stabilne i bezpieczne, czy szybkie i ryzykowne

    OdpowiedzUsuń
  10. Chwytanie dnia i czerpanie ze wszystkiego jak najwięcej jest świetne. Daje niesamowicie dużo satysfakcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Potrzeba czasu by tamten wymazał się ze snów :)

    Na pewno będzie kiedyś żałować - wtedy kiedy ty już będziesz szczęśliwa w ramionach innego

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi się śnić, ponieważ serce i uczucia mają swój własny tok rozumowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Żal pozostaje z sentymentu, tak samo sny, to po prostu podświadomość. Trzeba Ci czasu, to minie ani się obejrzysz, póki co ciesz się tym, że ktoś Cię tak bardzo docenia :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas to najlepsze lekarstwo na wszystko... Za jakiś czas już nie będzie budził w Tobie żadnych emocji, bo stworzy Je ten Nowy. Ten, który cię docenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety w naszych sercach zostają często ludzie, dla których nie powinno być tam miejsca. Serducho bywa złośliwe niestety... Mam nadzieję, że wszystko się poukłada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nikt nie chce być sam - to zrozumiałe, że potrzebujesz kogoś bliskiego ;)) będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie myśl o tym, co było, czuj to, co jest. A jeśli przeszłość nie zniknie po jakimś czasie to znaczy, że coś jest nie tak. Oczywiście trzymam kciuki, żebyś już nie była sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. czasami sny bywają zbyt realne ...
    obyś już nigdy nie była sama !

    OdpowiedzUsuń
  19. Serduszkowego nie ma! Koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do Wro chciałabym się dostać na psychologię, najlepiej na uniwerek, ale coś kiepsko to widzę ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Bo On jest spoko! Czuję to :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Funkcjonowanie ludzkiego mózgu jest zadziwiające. Snów zrozumieć się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę ci tego uczucia i mam nadzieję że będzie ono trwało jak najdłużej :) też często mam takie nierealne sny, a później całe dnie zastanawiam się co one znaczą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nikt nie chce, a wiele osób mimo to jest. Nie myśl tyle o tamtym, nie pisz o nim - może wtedy sny odejdą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie warto wracać do bolesnej rzeczywistości. Jesteś szczęśliwa teraz to po co się dalej ranić wspomnieniami.

    Po staraniach można poznać czy mężczyźnie zależy. Tak niewielu starających zostało. Szanuj co masz. Faceci nie lubią gdy ich partnerka wraca do poprzednich związków.

    M. szepty szczescia
    zapraszam do nas i wracam do blogowej lektury

    OdpowiedzUsuń